Bli medlem!

Swish   123 224 3723
eller
Bankgiro 777-2452
Vid betalning, ange: Namn, adress, telefonnummer
och e-postadress

Har du frågor eller vill ha mer information,
kontakta kassören
Lars Jonsson
laarjon@gmail.com

Som medlem får du via e-post personliga kallelser till bl a månadsmöten samt information om annat som är aktuellt i fotoklubben.

4 reaktioner på ”Bli medlem!”

1. Hejsan!

Vill gärna bli medlem i klubben på riktigt och inte bara följa er på Facebook. Jag tycker om att fota, men kan egentligen inte. Om jag lyckas med mina bilder så är det ofta ren tur. Jag vill få inspiration av de som kan ”på riktigt” och också lära mig mer!

Vänliga hälsningar
    Malin

1. Du kan väl komma på ett månadsmöte till att börja med så kan du bli medlem senare.

Med vänlig hälsning Per Målare

2. Hej!
    Jag funderar på att bli medlem och har skrivit ut pdf:en med datum. Vilken tid och var träffas ni? Vad kommer att hända under höstens möten?

Undrar
    Ewa